Sprzęgła w silnikach 1.8 TSI

Otóż to krótkim rozpoznaniu wygląda na to:

  • Koło zamachowe dwumasowe jest mocowane do wału za pomocą 8 śrub – jest co cecha wspólna wszystkich silników TSI zarówno 1.8 jak i 2.0 (CCZ, CAW, BZB, BYT, CDA)
  • Sprzęgło (tarcza, koło zamachowe  dwumasowe, docisk) dla 1.8 BYT/BZB/CDA ma średnicę 230 mm w przypadku występowanie ze skrzynią z rodziny 02S JVX/KVT/MDP/MUF/MUE/NMY czyli w przypadku kiedy napędzana jest jedna – przednia oś
  • Podobno jeżeli 1.8 TSI współpracuje z napędem na obie osie 4×4 to podobno występuje w kombinacji ze skrzynią 02Q czyli sprzęgło ma rozmiar 240 mm – czyli w takim wypadku można stosować sprzęgła i koła zamachowe od 2.0 TSI CAW lub CCZ (nie można z BWA/BWJ ze względu na różnicę w ilości śrub na wale)

Ostatnio pojawiło się sprzęgło ze sztywnym kołem zamachowym, więcej informacji tutaj

Dodaj komentarz

1 Komentarz do "Sprzęgła w silnikach 1.8 TSI"

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
http://pl.realoem.me/Volkswagen/BR/PA/2015/702/R/1/105/105060 Do DSG używane jest standardowe koło dwumasowe jak i do diesla. Oto lista kompatybilnych i zamiennych ze sobą kół produkowanych na przestrzeni kilku lat: LuK Part Number 415 0629 09 – 415062909 415 0548 09 – 415054809 415 0581 09 – 415058109 415 0494 09 – 415049409 415 0631 09 – 415063109 415 0744 09 – 415074409 Sachs Part Number 2295 000 541 – 2295000541 2295 000 468 – 2295000468 VW Part Number: 03G 105 266 AR – 03G105266 AR – 03G105266AR 03G 105 266 BD – 03G105266 BD – 03G105266BD 03G 105 266 BK – 03G105266 BK –… Czytaj więcej »
wpDiscuz