1.8 TSI BZB plus K04 – pomiar mocy na hamowni podwoziowej po roku użytkowania
Przy okazji wgrywania poprawek do map sterownika silnika auto zostało zhamowane. Poniżej wykres:
Czytaj dalejNie tylko o bieganiu i górach
Przy okazji wgrywania poprawek do map sterownika silnika auto zostało zhamowane. Poniżej wykres:
Czytaj dalejPodbudowany moim przejściem V Zimowej Wyrypy Beskidziej postanowiłem wziąć w podobnej imprezie przy najbliższej. Wybrałem IX Międzynarodowy Ekstremalny Maraton Pieszy KIERAT 2012, imprezę o znanej już marce, która odbywa się w Beskidzie Wyspowym w okolicach Limanowej. Jej celem jest przebycie pieszo 14 punktów kontrolnych w określonej kolejności w zdefiniowanym limicie czasowym.
Czytaj dalejKolejny wyjazd w długi weekend kwietniowo-majowy dzięki zaproszenia od Ufoka wypadł na Turbacz. Trasa jest dokładną powtórką trasy z jesieni 2010 roku. Tylko tym razem był ciągle śnieg ale i dużo więcej zieleni. No i tytułowe fioletowe badziewie, czyli dywany krokusów :) Szlak rozpoczyna się w Koninkach ścieżką przyrodniczą na
Czytaj dalejPo raz pierwszy udało mi się wziąc udział w Wyrypie Beskidzkiej. Ponieważ wydaje mi się, że chodzę całkiem sporo po górach, dlatego chciałem wziąc udział w tej imprezie od kiedy o niej usłyszałem. Niniejszy opis dotyczy edycji o nazwie V Wyrypa Beskidzka, po raz pierwszy zimowej. Celem imprezy jest przejście
Czytaj dalejAfter spending some time working with Asterisk and Yate I started to prefer the latter. Thus since most of my project is based on Mobicents and JAIN SLEE I started to think about integrating both environment. Few days later I had an initial version of Yate Resource Adapter for Mobicents ready.
Czytaj dalejOtóż to krótkim rozpoznaniu wygląda na to: Koło zamachowe dwumasowe jest mocowane do wału za pomocą 8 śrub – jest co cecha wspólna wszystkich silników TSI zarówno 1.8 jak i 2.0 (CCZ, CAW, BZB, BYT, CDA) Sprzęgło (tarcza, koło zamachowe dwumasowe, docisk) dla 1.8 BYT/BZB/CDA ma średnicę 230 mm w
Czytaj dalejSince the OEM clutch was not able to handle the torque I have ordered ZF Sachs Clutch Kit – Custom Made/Reinforced – as this is the only option for BZB engine and KVT gearbox. The clutch is only available on request as there is not enough demand for it (the
Czytaj dalejDzięki na szczęście drobnej awarii silnika (pękniecie przewodu paliwowego) zostałem zmuszony to wymiany tarczy sprzęgła (została zalana benzyną). A skoro wymieniać, to od razu na lepszą. A skoro jest lepsze sprzęgło i zapas doładowania na turbosprężarce, to warto to wykorzystać. Po kolejnym strojeniu w CompSport wyszło 330 KM i 400 Nm.
Czytaj dalejAs we have started a new company focusing on delivery of services and products for telecommunication please have a look at http://arevocom.com
Czytaj dalejPo kilku nieudanych próbach udało się w końcu zebrać paczkę ludzi chętnych na wyjazd na ten najtrudniejszy technicznie turystyczny szlak w Tatrach. Dlatego też pomimo tego, że dzień wcześniej szkoliłem się na torze w Radomiu i ledwo żyłem ze zmęczenia po powrocie do domu zmotywowałem się do pobudki o 4:15
Czytaj dalej